25 april 2010

Forårskæk med sving i skørterne

Uha der er ikke noget så lækkert som at komme i farverne her når foråret er gået igang. Jeg ELSKER farver, men finder først rigtig ud af at iklæde mig dem når solen begynder at skinne, egentlig lidt ærgerligt...
Rose derimod ligner et fastelavnsris hele året rundt! I dag iklædte jeg Rose en ny nederdel, som jeg vip vap vup har syet i dag, og muffin-vesten, og det var ikke svært at overtale hende til at posere så jeg kunne fotografere tøjet. I går på vores super hyggelige strøgtur, hele den lille familie, fandt vi smarte forårssko til begge børn. Rose faldt for nogle lækre sølv og lilla hummel støvle-gummisko. Og hun er meget meget glad for dem.
Jeg vil rigtig gerne sy noget til Max (andet end det årlige fastelavns kostume) men ved ikke helt hvad. Hjemmesyet drengetøj er altså heller ikke nær så smart som hjemmesyet pigetøj! Eller er det bare mig? Kender du mon noget fedt drengetøj der er nemt at sy???
Her et par fotos af hende den forårskække, med nyt tøj (der er lagt frem til at tage på i skole i morgen) og nye sko...




Nederdelen er SUPER NEM at sy! Ja det er vesten egentlig også...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar