04 april 2010

April

April måned starter med en lidt særlig dag. Og som de sidste mange år, kom denne dag igen bag på mig. Pludselig var det den dag hvor man skal fuppe og narre andre. I år var jeg sammen med min søster og alle vores børn. Det kunne have været sjovt hvis vi havde fundet på noget at narre de 5 børn med, men ingen gode idéer kom til os. (jeg er så dårlig til den slag) -til gengæld er jeg nem at narre og hoppede i med begge ben da en kollega snød mig! Heldigvis viste det sig at det var en aprilssnar...
April måned startede med en højtid som jeg rigtig godt kan lide, jeg har klippet og klistret og malet æg, og spist masser af påskechokolade.
Denne måned byder på lidt af hvert. Et bryggers er ved at tage form her i lejligheden, hvilket er meget tiltrængt og det bliver super fedt!
Endvidere skal jeg på en forlænget weekend til Hjørring og besøge min kære mormor, som er gammel, alene og svag. Jeg glæder mig MEGET til at komme 3 dage op til hende. Spille scrabble, lægge kabaler, se tv og strikke i hendes dejlige stue. Når jeg tænker på det, kommer alle de dejlige minder frem som er forbundet med min mormor, Hjørring og Vesterhavet.
Fredag d.16 skal jeg med min 2.klasse til København på en lille byvandring, men hovedformålet med turen er at vi skal vinke og råbe hurra for dronning Margrethe. Jeg er lidt af en royalist, og synes det er perfekt at fødselsdagen i år falder på en fredag, og er super glad for at min kollega var med på idéen.
Det er også i denne måned at jeg skal løbe en masse, har nu fået lagt et løbeprogram og fået mig en personlig løbetræner. Det bliver hårdt men godt og forhåbentlig vil jeg kunne se fremskridt, og kortere afstand til mine mål.
Måneden slutter af i byernes by. Min søster og jeg drager 4 dage til Paris i anledningen af hendes 40 års fødselsdag. Vi glæder os begge helt vildt meget. 4 dage UDEN mænd og børn, opvask, tøjvask, madlavning, oprydning og arbejde. 4 dage MED lange morgener, gåture, lækker mad, fortorvscaféer, museumsbesøg, modemagasiner.... Det kan kun blive fedt!!!
April måned forekommer mig kort, måske fordi det har været ferie den første uge, og jeg først begynder at arbejde d.6. Men det gør ikke noget, for maj måned er klart en af mine yndlingsmåneder, så lad den endelig komme hurtigt... Men jeg glæder mig til denne måned, for der er gode ting i vente!
P.S. dagen i dag er dagen hvor jeg rundede 500 besøg på min blog. Tillykke til mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar