08 april 2010

Afsted til det nordjydske...

I morgen drager jeg afsted til det nordjydske. På vejen sætter jeg børnene af i Nyborg, hvor farmor og farfar henter dem og leger med dem på bondegården på Langeland, indtil jeg mandag rejser den anden vej og samler dem op igen.
Jeg ser frem til 3 dage i Hjørring hos min elskede mormor. Hun er gammel, træt og svag, det gør mig trist, og derfor rigtig glad over at jeg nu skal være sammen med hende i hendes dejlige hjem i 3 dage, kun hende og mig. Ingen børn der afbryder eller larmer!
Min kære mor er kommet hjem fra USA i går så hende kan jeg også hygge mig med, hun har en listig plan om at vi skal i svømmehallen kl.6 lørdag morgen (GISP)...
Jeg tænkte mere en slentretur langs Vesterhavet eller en tur i biografen!



Kufferten er pakket. Der er både blevet plads til løbegrejet, strikketøj, broderiarbejde og to gode bøger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar