04 marts 2010

Marts

Vi tæller d.4.marts. Jeg er meget glad for tallet 4 og har bemærket at det går igen mange steder i mit liv og hverdag.
Mine måneds indlæg her på bloggen er indtil videre kommet den 4. i hver måned, og det synes jeg de skal fremover...
D.4.dec. havde jeg første date med Anders, d.4.jan. blev vi kærester, der er et 4 tal i mit cpr. nr. OG mit tlf. nr. vi er 4 i familien, en firkløver har altid fascineret mig meget, og jeg har valgt at kalde vores lille familie for en firkløver, jeg synes vi er fuldente. Vi er dem vi skal være!
Marts er igang, og i går fik vi en dejlig forsmag på foråret.
Denne måned har indtil videre budt på en hyttetur med 2.a og et besøg af min mor + biftur med hende. I dag skete der det at min leder gav mig den længe ventede besked om at jeg nu er sikret job på Gentofte skole næste år. Jubiiiii! Og dette på d.4. ja tallet kommer igen.
Min grønne blazer kom med posten i dag, men ak, i den forkerte størrelse, så afsted til England med den, og så venter jeg påny...
Marts er måneden hvor Rose har fødselsdag, 6 år. Hun glæder sig, og jeg glæder mig til at købe hendes gave. Hun skal have sin egen syæske med forskelligt uundværligt sygrej.
Marts byder også på en påskeferie. Den glæder jeg mig til. Børnene og jeg drager til Tranekær, for sammen med min søster og hendes børn at male påskeæg, gå på jagt efter påskeharer i haven, spise vafler og se tegnefilm.
Min dejlige niece har også fødselsdag denne måned og jeg glæder mig til at få hende på besøg og tage hende med på fin tesalon eller andet. En fin gave skal hun ihvertfald have.
Jeg glæder mig som altid til at en ny måned går igang, kan godt lide den friskhed der er over dette.
Lad marts blive god, og forårslun.

1 kommentar:

  1. Det lyder som om at marts bliver en skøn måned for dig! Tænk at være et firkløver - det lyder skønt! Jeg er faktisk lidt i tvivl om, om vi en dag skal udvide familien til fire, så ind til videre er det et tre-kløver her. Helt forkert føles det i hvert fald når vi kun er to, som nu, hvor Jakob er sendt afsted til Grønland.

    SvarSlet