11 marts 2010

Jeg tillod påsken at komme indenfor før tid!

Onsdag eftermiddag

Torsdag aften

Herhjemme har jeg forbudt indkøb OG nydelse af pebernødder, brunkager eller andet guf før d.1.december. Dette blev overholdt i 2009. Faktisk har jeg det sådan med højtider at de er der når de er der. Julen skal ikke begynde i oktober, og påsken begynder altså først ved helligdagene eller skoleferiens start.
Men i går var det så mig der brød min egen regel. Måske var det fordi det var de pæneste blomster i udvalget i Fakta. Måske er det fordi Jeg hungrer efter forår. Bildte mig selv ind, totalt naiv, at når blomsterne var sprunget ud, så kom foråret. Men havde ikke tænkt så langt at det jo kan ske så hurtigt som det gjorde. Og ak intet forårstegn i dag, meeen der er nogle få der endnu ikke er sprunget ud...
Men fine er de og de pynter pænt på spisebordet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar