13 marts 2010

Hurra Hurra i morgen fylder Rose 6 år

For mig er fødselsdag altså noget helt særligt. Tænk at vi har en dag som er vores helt egen!!! Herhjemme tager vi det med fødselsdage ret alvorligt. På selve dagen kommer der sjældent gæster, der hygger vi os bare os 4. (Men nu har frk. Rose også allerede haft hele to selskaber, så behovet er nu nok ikke så stort for gæster i morgen?!). Så i morgen er det "en famille".
Lige nu på dette tidspunkt for 6 år siden, sad jeg højgravid (14 dage før termin) og lagde de sidste brikker på et stort og sjovt puslespil. Det vil sige jeg nåede aldrig at blive færdig... Anders og Max var gået i seng, og selvom jeg meget gerne havde fortsat på puslespillet, valgte jeg at gå i seng. For hvad nu hvis det var den sidste nat inden jeg skulle føde, så var det da dumt at sidde længe oppe pga. et puslespil!
Næste dag kl. 13:33 kom Rose til verden. Sund og rask, stille og dejlig blød.
I morgen fylder hun 6 år.
Hendes ønske for dagen er: morgenbord, brød og snegle med farvet krymmel fra bageren, en tur i zoologisk have og en gave fra zoo butikken.
Morgenbordet er klar, med stofdugen som jeg syede og gav Anders i fødselsdagsgave for mange år siden, de gule tallerkener som min afdøde farmor har eget, og et bjerg af gaver.
Hvad der gemmer sig bag det flotte pair og sløjfer og i kuverter er en hemmelighed lidt endnu...
Om vejret i morgen indbyder til en tur i zoo må vi vente med at se, ellers går turen nok til Louisiana.
Jeg glæder mig helt vildt til at Rose åbner vores gaver.
Sidder her i den stille lejlighed og skriver efter at have pakket gaver ind og dækket morgenbord.
HURRA HURRA

Morgenbord og gaver



Fødselarens plads


Maxs rigtig fine og søde fødselsdagsbrev til Rose
Han har købt en gave til hende
som hun helt sikkert bliver ellevild med


Ingen kommentarer:

Send en kommentar