11 marts 2010

At gøre tingene færdige!

Forleden dag fik Rose og Max brev fra deres elskede faster. Hun skrev bl.a. at hun ønskede sig perleplader. Fluks hev jeg perlekassen og de 100 perleplader frem, på Roses opfordring.
Men hvem endte med at lave en fin påskekylling perleplade til faster, ja da ikke Rose. Nej min kære Max har lavet en fin kylling, som stadig venter på at blive strøget. Først tænkte jeg, ej jeg venter lige med at hive strygebræt og strygejern frem til Roses er færdig, men har indset at Maxs kylling ender med at samle støv inden da, og påsken vil for længst være ovre...
Min egen lille dreng, han er så sød og god. Og må så ofte vente på hans umulige finke af en lillesøster. (som da også er sød).

Rap rap

 Og her et tidligere projekt, det skal vist nok forestille en hip-hopper eller rapper... 
Lavet helt uden skabelon.

Og så Roses kanin der er langt fra færdig,
men den skal da nok blive sød!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar