26 februar 2010

Grøn Guld Grå og blomster...

I kalenderen står der at foråret starter på mandag. At vejret så nok ikke vil være særlig forårsagtigt er en anden sag!
Foråret har siden jeg var barn været min favorit årstid. Husker tydeligt da jeg var ude at lege om aftenen, det var lyst og lunt, den tynde vindjakke kom i brug og duften var anderledes og helt fortryllende. Det har varet ved og foråret er stadig den dag i dag den årstid som jeg foretrækker! Mine år i Paris var fantastiske men i forårsmånederne var det noget helt særligt, det var magisk, smukt, romantisk, og til at blive i det bedste humør af...
Da jeg blev gravid med Rose og regnede mig frem til at det ville blive et forårsbarn, blev jeg helt lalleglad. Havde allerede fået det sommerbarn som jeg altid havde ønsket mig og nu også et forårsbarn, så kunne det ikke blive bedre.
Da Rose blev 3 år, eller var det 4? undrede hun sig noget, det var nemlig skide koldt på hendes fødselsdag, så der var noget der bare ikke passede. For hun var jo godt klar over at hun er et forårsbarn, men det harmonerede ligesom ikke med temperaturen og vejret...
Lad os se hvordan hendes 6 års fødselsdag bliver.
Nå men det var farverne Grøn, Guld og Grå jeg ville skrive noget om.
Disse farver skal jeg gå foråret i møde sammen med. Hvor det lige kom fra ved jeg ikke... Men måske det er gulduret som min søde kæreste kom hjem med til mig en dag, den grå bluse fra NOA NOA, eller måske den grønne blazerjakke fra Boden, som jeg bare SKAL have der har sat den idé i mit hoved??? Ihvertfald skal foreåret for mig være Grønt, Guld, Gråt, farvet, og så selvfølgelig nogle Blomster.
Hmmm det bliver spændende.
Gulduret har jeg, og nu også et par guldfugle til ørerne, den grønne jakke er på vej i posten og lur mig om ikke den grå bluse bliver min én af dagene...

 
Gulduret fra Anders. Først tænkte jeg WOW, 
så blev jeg i tvivl, og nu er jeg ellevild!

 
Den grønne blazer fra Boden der er på vej med posten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar